9:05 PM | Posted in
Setelah penat Incik Michael dan rakan-rakan.. masuk keluar lokap.. masuk keluar penjara pudu, kajang.. masuk keluar 'koperasi' (baca: kompeni).. tebuk dinding sana, korek tanah sini... lepas semua yg dulu macam dah mati, tetiba je sihat walafiat.. lepas semua halangan dan cabaran yg tak masuk akal dilalui... selama 4 musim lamanya..

Akhirnya kes 'Pecah Penjara' ini sampai ke garisan penamatnya... Masing-masing dapat apa yg dicari-cari.. iaitu menjadi jadi calon BEBAS (bukan calon P.Raya). Walaupun ramai yg terluka, tercekik dan mati terkejut.. akhirnya external hard disk (baca: Syclla) dapat dibagi pada pak cik Africa yg baik hati..


Walaupun agak berbelit macam ular sawa pada musim ke 4 (musim bunga) ini... tapi aku suke je.. garapan yang mmg hebat!! mengalahkan kisah-kisah di TV suku 3.. Sangat jauh (bagai Tajikistan ke Malaysia) jika nk dibandingkan dgn 'Papaya, Rempit vs Impak Maksima' yg perasan hebat tu.. apatah lagi dgn SPA Q & Sembilu Kasih yg ntah apa2...

Cuma kalo ditanya, apa perasaan aku bagi 2 MINIT YANG TERAKHIR... Aku sendiri pun tak pasti.. gembira ada, terkejut ada, sedih ada, GERAM pun ada!

Hamba: Moralnya, janganlah sesekali persia-siakan kebebasan yg kita ada hari ini... bersyukur dan manfaatlah dlm gembira... MINTAK MAAP yee, entry kali nie agak kedunyyaan skit, skali skala xpe la kan..
Category:
��

Comments

4 responses to "pecah penjara"

  1. Makcu On May 17, 2009 at 6:20 PM

    yee sgt dunyaaa...:P

     
  2. hamba On May 17, 2009 at 7:12 PM

    alaa.. sikit2 je la..

     
  3. DAHLAN AZMIE HAMIZ DARWISY IBNU DAUD On May 31, 2009 at 2:52 AM

    ek eleh..sokong filem barat da..jom tgok terminator..wakakaka

     
  4. hamba On June 3, 2009 at 6:34 PM

    hehehe... gua tak sokong pun filem barat... gua tengok je filem barat.. erkk