9:08 AM | Posted in ,


Aku tak pernah guna perkataan nie sebelum ni.. sebab,.. aku ingat tak brapa manis/sesuai utk diguna.. tapi kali nie, nampaknye aku TAKDE PILIHAN LAIN!

Sampai hati dia... buat camni kat budak2 kecik... anak patung pun aku tak sanggup nak wat macam nie.. Aduss... apaaaaa jenis manusia la....

Hamba: knapa la... tetiba jee kaki & tangan aku rasa ringan sgt.

~hamba yang fakir disisi Tuhannya~

Comments

5 responses to "KEPARAT!"

  1. akukawanmu On April 24, 2009 at 6:49 PM

    Ya Allah.. kejamnyeeee! sedih sangat tengok..

     
  2. Makcu On April 24, 2009 at 7:06 PM

    astagfirullah...mmglaaa sgt keparatt...!!!!

     
  3. hamba On April 24, 2009 at 7:15 PM

    yeee.. yg sedihnye.. kalo tak silap.. maid nie kena penjara 2 tahun je.. jangan lupe tgk 360 (tv3) minggu depan.. diakan kupas isu nie... penderaan oleh pengasuh..
    hmmm.. nasik baek, mak ayah sya nk mampu nk upah maid..

     
  4. Anonymous On April 25, 2009 at 5:07 PM

    kenapa dia sanggup buat macam ini.... jahatnye dia.. kalo macam nie saya rela besarkan anak tanpa orang gaji...

     
  5. zai On May 11, 2009 at 6:37 AM

    saya pernah pakai indon..nasibla pemmbantu saya semuanya x der buat perangai macam tu...rasa2nya yg ni bukan niat dtg nak jadi pembantu..tapi nak jadi hantu..ish geram betul..kalau x der undang2 mesti dah mati dia kena lanyak dgn majikannya tu