9:52 AM | Posted in
Kawan jarang beli akhbar, biasanya hanya membaca melalui internet..
tapi bilama kawan baca akhbar Berita Harian di restoren pagi tadi, kawan perasan suatu iklan yang sangat mengusarkan dan merimaskan.... GILA!


klik gambar untuk besarkan

Apa kejadahnya buat peraduan kira seluar dalam perempuan??

GILA SUNGGUH!


Banyak betul iklan-iklan karut-maruk kebelaknagan ini, di TV terutamanya... tak cukup dengan iklan potong, pramugari AirAsia, iklan minuman peningkat tenaga (seksual), iklan besarkan saiz payudara dan pinggul... dan berpuluh lagi iklan mengarut dan penuh unsur-unsur kelucahan... dan kebanyakkannnya disiarkan pada waktu-waktu perdana.. waktu dimana seisi keluarga menonton bersama... begitu anak-anak kecil mereka..

Disamping itu, pengguna disesakkan pula dengan lambakan iklan produk-produk berasaskan Tongkat Ali dan Kacip Fatimah.. Semua produk pun seakan mahu dicapurkan denganTongkat Ali.. katanya dapat meningkat tenaga.. TAPI, bilamana iklan-iklan menunjukkan visual rumah bergegar dan berlatar belakangkan bilik tidur?? Tenaga apa yang di maksudkan?? Sungguh meMALUkan, nama agung itu menjadi simbol bagi nafsu serakah manusia. Sedarkah mereka siapakah pemilik asal nama-nama agung itu??

HAMBA: baik buat peraduan kira bulu kambing!
Hamba yang fakir disisi Tuhannya
Category:
��

Comments

2 responses to "GILA"

  1. AL-FAQEER MUHAMMAD AZMIE DAHLAN IBNU DAUD AL-JAWLEY AL-MALIZI On December 25, 2009 at 1:23 AM

    fitnah dunia tue sume ust aziz..be aware..

     
  2. hamba On January 2, 2010 at 10:50 PM

    mmmm... fitnah dimana2.
    weih gua bukan ustaz... gua rock... hehehe