haha.. PUAS!
riwayat hemo-hemo sudah berakhir...
akhirnya dia dan hemo-hemo dapat jugak dipisahkan..

kalo dulu,
melekat macam kembar siam
tidur kena ngan hemo-hemo,
main kena ngan hemo-hemo,
sampai nk makan pun kena ada kat sebelah..

kulit hemo-hemo yg putih melepak tu pun sampai dh bertukar kaler macam air teh tarik..
nak pinjam?? jangan harap dia nak bagi!!

tula.. sapa suruh kedekut sangat...
orang lain nak pinjam kejap pun tak bagik.. kan dah ilang..


keterangan:-
hemo-hemo adalah sejenis Hello Kitty yang sangat pelik fizikalnya.. mempunyai bahagian abdomen yang sangat panjang.. lebih panjang daripada kaki! tersangatlah best kalo buat lapik kepala bila mau tidur... Tapi awas...., kalo tuan dia ni tahu sapa-sapa ada amik hemo-hemo dia mau bergegar satu rumah dia mengamuk.

Tapi tu dulu.. sekarang hemo-hemo sudah tiada, hilang entah kemana... tak tau la kalo mak dia yg sorokan.. hehe.

HAMBA: dah penat bagitau.. yg nama sebenar spesis makhluk tu adalah Hello Kitty... dia sikit pun tak percaya

~hamba yang fakir disisi Tuhannya~

Comments

4 responses to "hilang"

  1. maiyah On September 15, 2009 at 4:09 AM

    salam.. bebudak mesti ada kopek kan :D

     
  2. hamba On September 15, 2009 at 10:04 AM

    w'salam. maksudnye..??

     
  3. razifembi On September 16, 2009 at 9:27 AM

    Hemo hemo tu bukankah satu watak anjing dalam cita katun Ninja Boy ...

    Anjing yg hanya boleh bercakap hemo-hemo ...

    hehehe...

    Picit pipi sikit...gebuuuu. Tgk muka dia pun mcm dah nak menangis.

     
  4. hamba On September 27, 2009 at 3:00 AM

    hehe... betul2.. dlm ninja boys..
    hemo2 tu kucing ke anjing asal-asalnya??? ntah, x tau la... hehehe..
    yg tau dia cuma pandai cakap hemo-hemo je(cakap dalam nada yg bleh wat kite geram.. :)..)