1:11 AM | Posted in
kitaorg mmg suka masak... macam-macam kitaorg dh msk sebelom nie... dari mee maggi sampailah ayam masak kurma.. jadik ke tak jadik tu hal no. 2.. yg penting siap dan boleh makan! Semalam dlm dok lepak2.. kitaorg pun decide la nak masak nasik ayam madu.. apa lagik.. kitaorg tanyalah Mak Cik Google... pastu jumpalah satu resepi yg cam best je... terus start engin kete, pegi giant beli barang...

buat punya buat... huh!! 2 1/2 jam baru saip.. dan inilah hasilnya... siap ngan sup, salad, sambal lada, sambal kicap.. complete set... walaupun 1st time buat tp rasanya mmg macam nasik ayam!! walaupun guna sikit je rahsia masakan wanita (pak aji)...
dan inilah hasilnya...





hamba: Sori... gambar x brape clear.. kamera enset aku kena minyak daa..
��

Comments

3 responses to "nasik ayam bermadu"

  1. DAHLAN AZMIE HAMIZ DARWISY IBNU DAUD On February 2, 2009 at 4:39 AM

    memang beh woi nasi ayam madu lebah asli..pasni bleh sponsor lagi madu ea..tp semalam bukan dinner tue bai..tp early morning breakfast da...alhamdulillah a'la rezkillah..(syukur atas rezeki ALLAH)

     
  2. Makcu On February 19, 2009 at 8:25 PM

    ni chef2 satu malaya takleh carik mknn nih... terrornyeee.. nasi ayam berrmadu..ekk ekk madu

     
  3. hamba On February 19, 2009 at 11:38 PM

    @Dahlan: dah siapnya lambat.. err.. pukul 1 pg tu tak pagi sangat laa..

    @makcu: erk ye ke tak bleh cari makan?? abis la.. jd photographer pn bleh.. chef pn bleh.. :).. madu2 jgn sebut. sensitif..